Пошуковий запит: (<.>A=Поперечна Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Поперечна Л. Професійний розвиток вчителя-початківця у системі неперервної педагогічної освіти Російської Федерації та України [Електронний ресурс] / Л. Поперечна // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 247-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_29 Доцільним, на думку автора, є вивчення досвіду державної політики РФ щодо професійного розвитку та становлення вчителів початкових класів в період ведення в професію. Обгрунтовано необхідність використання цього досвіду в освітньому просторі України. Визначено складові професійного становлення вчителя початкових класів. Розглянуто професійне становлення молодих спеціалістів з позицій системного, компетентнісного та особистісно орієнтованого підходів до організації процесу їх підготовки. Проаналізовано основні етапи входження молодого вчителя у професію: підготовчий, початковий рівень професійної освіти, професійно нормований рівень, рівень гуманістичної роботи, синтез особистісних і професіональних якостей в єдину категорію "людина-педагог". Зауважено про необхідність періоду введення в професію у РФ для отримання посади вчителя ЗНЗ; визначено наставництво як один із обов’язків досвідчених педагогів. Зроблено порівняльну характеристику Федеральної цільової програми розвитку освіти на 2011 - 2015 рр. (РФ) в аспекті матеріального захисту педагогів-початківців і національну систему підтримки молодих спеціалістів, рівень розробки та фінансової підтримки якої є недостатнім.Целесообразным, по мнению автора, является изучение опыта государственной политики РФ по отношению профессионального развития и становления учителей начальных классов в период введения в профессию. Обоснована необходимость использования этого опыта в образовательном пространстве Украины. Определены составляющие профессионального становления учителя начальных классов. Рассмотрено профессиональное становление молодых специалистов с позиций системного, компетентностного и личностно ориентированного подходов к организации процесса их подготовки. Проанализированы основные этапы вхождения молодого учителя начальных классов в профессию: подготовительный, начальный уровень профессионального образования, профессионально нормированный уровень, уровень гуманистической работы, синтез личностных и профессиональных качеств в единую категорию "человек-педагог". Отмечена необходимость периода введения в профессию в РФ для получения должности учителя общеобразовательного учебного заведения; определено наставничество как одна из обязанностей опытных педагогов. Сделана сравнительная характеристика Федеральной целевой программы развития образования на 2011 - 2015 гг. (РФ) и национальной системы поддержки молодых специалистов, уровень разработки и финансовой поддержки которой недостаточен.The article deals with the professional development of the teacher of initial classes in the Russian Federation and Ukraine, in particular teachers-beginners du7ring the period of introduction to the profession. The author determines the goal and functions of this process and analyses the main stages of introduction a young teacher of initial classes to the profession.
|
2. |
Поперечна Л. Ю. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Ю. Поперечна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_3_32
|
3. |
Поперечна Л. Ю. Комунікативні здібності вчителя як одна з важливих складових його професіограми [Електронний ресурс] / Л. Ю. Поперечна. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_1_14
|
4. |
Поперечна Л. Ю. Особливості професійного розвитку вчителя початкових класів у системі неперервної педагогічної освіти України [Електронний ресурс] / Л. Ю. Поперечна // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(2). - С. 151-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(2)__27
|
5. |
Поперечна Л. Ю. Етапи професійного розвитку вчителя початкових класів у системі неперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Ю. Поперечна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_24
|
6. |
Поперечна Л. Професійний розвиток майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ Російської Федерації [Електронний ресурс] / Л. Поперечна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 29. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_29_47
|
7. |
Поперечна Л. Ю. Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації [Електронний ресурс] / Л. Ю. Поперечна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 39. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_39_29
|
8. |
Поперечна Л. А. Стратегія управління інформаційними ресурсами бібліотек ВНЗ (за результатами аналізу діяльності бібліотек ВНЗ ІІІ-ІV р. а. педагогічного та інженерно-педагогічного профілю у 2007–2009 рр.) [Електронний ресурс] / Л. А. Поперечна // Наукові праці Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. - 2010. - Вип. 2. - С. 152-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npdnpbc_2010_2_20
|
9. |
Поперечна Л. Державна освітня політика Російської Федерації у сфері професійного розвитку вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Л. Поперечна // Порівняльна професійна педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 204-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2012_2_28
|
10. |
Поперечна Л. Професійний розвиток учителя початкових класів у міжатестаційний період у системі неперервної педагогічної освіти Російської Федерації [Електронний ресурс] / Л. Поперечна // Порівняльна професійна педагогіка. - 2014. - № 4(4). - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2014_4(4)__21
|
11. |
Поперечна Л. Представництво в соціальних медіа як корпоративний медіапроект сучасної бібліотеки, важливий чинник її іміджевих комунікацій [Електронний ресурс] / Л. Поперечна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 47. - С. 29-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2017_47_5
|
12. |
Поперечна Л. А. Наукові читання в Інституті книгознавства НБУВ на пошану бібліографа і книгознавця Степана Йосиповича Петрова [Електронний ресурс] / Л. А. Поперечна // Рукописна та книжкова спадщина України. - 2017. - Вип. 21. - С. 564-567. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rks_2017_21_37
|
13. |
Поперечна Л. Критерії професійного розвитку вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Л. Поперечна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 1. - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_1_29
|
14. |
Іляш О. І. Фактори підвищення конкурентоспроможності торгівлі на внутрішньому ринку [Електронний ресурс] / О. І. Іляш, Л. І. Поперечна // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - № 22.7. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
|